دبه گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج، در راستای اجرای برنامههای هفته ملی سلامت مردان و با هدف توجه هرچه بیشتر به سلامت کارکنان، اردوی یکروزه ویژه کارکنان آقای بیمارستان شهید دکتر جلیل، روز پنجشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۵ در منطقه تفریحی خرمنناز برگزار شد.
این برنامه با حضور جمعی از کارکنان و در فضایی صمیمی و پرنشاط برگزار شد و شرکتکنندگان ضمن پیادهروی و طبیعتگردی، از فرصت ایجاد شده برای افزایش تحرک بدنی، تقویت روحیه، کاهش استرسهای شغلی و توسعه تعاملات سازمانی بهرهمند شدند.
